Welcome

Welcome
Selamat Datang

Pages

Tuesday, 23 March 2010

Once upon a time in....

20/01/2010
Punya la kusyuk aku dok picit...aku tekan...ke kiri ke kanan,berhempas pulas aku. ishhh geram + benci aku d buat nya,rasa cam nk pijak2 pn ada...tapi tiba2 dalam perasaan yg marah bercampur dengan kebengisan muka aku time tu,aku d kejut kan dengan 1 bauan yg pelik dan bau tu macam biasaaaa ja aku bau...aku tingat pesan org tua2,jgn d tegor menda2 cam gitu..apa lg dgn berani dan gagah perkasa nya aku buat derk je la dan kebetulan lak,aku tgh dengar lagu ni

Down Jay Sean ft. Lil Wayn

hilang la sikit rasa takut tu td..tp risau tu tetap ada gak..maklum lah iman nipis kertas je aku ni.
time ni kalau tak salah aku pukul 3a.m something la...sehabisnya lagu td,tiba2 keadaan lam bilik aku jd sunyi sepi..tambahan pulak bau td tu semakin kuat...aku lak ngadap laptop ni dh ber jam2 pastu lampu tutop,tak ke pening2 lalat(tingat lak cita arwah p.ramlee  -ahmad albab)...sampai tergendala misi aku nak lawan ngan bos lam game Devil May Cry td ^%$@#) btl menatang nih,haaa ambik hang..hampir2 dua hari gak la aku simpan dendam keramat aku nih,tiba2 lak ada kejadian yg buat aku spoil (Wlaupun aku bersalah gak lam cita ni) ...takpa2,aku sabar jer,ini hari hang huhhhh esok hari hang lagi,lusa pn hari hang gak(lorr abis tu bila hari aku lak ni) sebenar nya aku pn tak tau bila hari aku yg benar2 nya..yela,kalau dulu arwah tok wan aku letak nama senayan kt aku kn senang sikit...sah2 dh hari aku hari isnin(bahsa org lama2,senayan tu = isnin,kalau tak salah aku la)
erkkkkkkkk tiba2 dunia aku gelap gelita...aku hilang punca dan arah tuju,aku tersandar tak bermaya..apa dh aku buat ni sambil mengusap rambut.....ooohhhhhh tidakkkkkkkk BODOH! marah nya aku..hampir2 aku nk betukar jd denosor,nasib baik sempat kawal lg.....................................
Sambil aku belek2(periksa) cewek aku tuh...baru aku tingat something,pasal bau pelik td.....rupa2 nya bau tu datang dr sini ke.....adoiii laaa BODOH kuasa 2 tol aku ni kan...akhirnya laptop a,k,a cewek aku nih terpaksa d antar ke hospital...akibat kecederaan dalaman,nasib baik la aku sempat buat cpr kat dia...kalau tak,lg serius duit aku nk mlayang...huhuhu


*moral of d story mory: Pakai lah cooler pad(Cooler Master)

No comments: